Kindcentrum  Beekrijk – Beek en Donk

Bij kindcentrum Beekrijk werken het kinderdagverblijf, de buitenschoolse opvang en peuterwerk Hummelbeek nauw met elkaar samen. Zo gaan we met kindjes vanaf 3 jaar die dat leuk vinden een keer per week bij de buitenschoolse opvang (BSO) spelen. Dat is leuk voor de jonge én oudere kinderen. En als je kind 4 jaar wordt en de overstap naar de BSO maakt, is hij of zij alvast goed voorbereid.

Kinderdagverblijf en peuterwerk Hummelbeek
Lekker spelen met leeftijdsgenootjes. En tegelijkertijd belangrijke vaardigheden leren die de overstap naar de basisschool straks soepeler laten verlopen. Op het kinderdagverblijf en peuterwerk leren kinderen bijvoorbeeld samenwerken, op hun beurt wachten en eerlijk delen. En in zesweekse thema’s , zoals Verkeer en Dit ben ik, maakt je peuter bovendien kennis met allerlei nieuwe woorden, begrippen en spullen.

Buitenschoolse opvang en Tiener BSO
Kinderen van 4 tot 13 jaar kunnen heerlijk komen ravotten of relaxen op onze buitenschoolse opvang. Is je kind 6 jaar geworden en dol op sporten en bewegen? Op de Tiener BSO prikkelen we de zelfstandigheid van kinderen vanaf 9 jaar. En we nemen ze regelmatig mee naar Outdoorcentrum Laarbeek, waar ze lekker kunnen klimmen.

Beekrijk in het kort
•    Kinderdagverblijf
•    Buitenschoolse opvang
•    Tiener BSO
•    Nauwe samenwerking met basisschool, sportcentrum Lifestyle Laarbeek en Outdoorcentrum Laarbeek

Kinderdagverblijf Beekrijk

De Bijltjes
De Vlinders
3-plusgroep

Peuterwerk Hummelbeek
0492 -70 00 06

BSO Beekrijk
088 – 00 88 510/511

Groepen
De Spetters (4 tot 6/7 jaar)
De Koele Kikkers (4 tot 6/7 jaar)
De Kanjers (6/7 tot 9/10 jaar)
De Bikkels (6/7 tot 9/10 jaar)

Tiener BSO
Otterweg 29 ('t Otterke)
5741 BC Beek en Donk
088 – 00 88 510 / 06 – 53 68 83 61

Groepen
Avonturiers (9/10 jaar tot einde basisschool)

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijfrapport peuterwerk, rapport BSO en rapport Tiener BSO.