Kindcentrum De Regenboog – Boekel

Acht jaar lang gaat je kind naar de basisschool. Kindcentrum De Regenboog in Boekel wil die periode optimaal benutten en de kinderen goede zorg bieden en een brede ontwikkeling en zelfvertrouwen meegeven. Dat doen we door een veilige ontmoetingsplaats te zijn voor kinderen ιn ouders en steeds open te staan, begrip te hebben en in gesprek te blijven.

Peuterwerk
Voor peuters is niks leukers dan volop te experimenteren en samen met leeftijdsgenootjes van alles te ontdekken. Kinderen vanaf 2 jaar en 3 maanden kunnen twee dagdelen per week komen spelen, verkleden, zingen of knutselen onder leiding van deskundige pedagogisch medewerkers. Dat is niet alleen hartstikke leuk, maar ook leerzaam en een goede voorbereiding op de basisschool.

Basisschool en buitenschoolse opvang Neptunus
Een goede ontwikkeling is meer dan feitelijke kennis. Wij vinden het belangrijk dat kinderen zichzelf leren kennen en hun talenten ontdekken. Daarom is er op onze basisschool volop aandacht voor sociale, creatieve en sportieve activiteiten. Dat geldt ook voor de buitenschoolse opvang (BSO). Maar natuurlijk wordt daar ook gewoon lekker gespeeld; rustig binnen of buiten in de grote zandbank, de speeltuin of op het voetbalveldje. Kinderen vanaf 8 jaar stromen door naar BSO Neptunus waar zij op de werkbank, de keukenblokken en het podium hun talenten kunnen ontwikkelen.

De Regenboog in het kort
•    Basisschool
•    Tussenschoolse opvang
•    Buitenschoolse opvang (4 tot 8 en 8 tot 13 jaar)
•    Nauwe samenwerking en met sporthal de Burcht

Meer weten over ons kindcentrum in Boekel? Kijk op de website van De Regenboog.

Peuterwerk De Regenboog

Basisschool De Regenboog
info@regenboogboekel.nl

TSO De Regenboog
5427 CH  Boekel
06 – 27 24 57 27 (Mariλtte Dapperens)

BSO De Regenboog

BSO Neptunus
Bernhardstraat 11
5427 AM Boekel

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport peuterwerkrapport BSO De Regenboog en rapport BSO Neptunus.