Kindcentrum  Kleinerf – De Mortel

Bij het ontwerp en de bouw van onze nieuwe locatie in 2014 stonden de woorden opgroeien, vrijheid, samenzijn en oogsten centraal. De basisschool, buitenschoolse opvang en het peuterwerk van kindcentrum Kleinerf dragen deze termen uit door het bieden van een fijn, duidelijk en veilig leef-, speel- en leerklimaat voor kinderen van 0 tot 13 jaar.

Peuterwerk en buitenschoolse opvang
Is je kindje 2 jaar en 3 maanden? Dan kan hij of zij bij ons peuterwerk komen spelen en leren, en zich op die manier rustig voorbereiden op de basisschool. Kinderen van 4 tot 13 jaar kunnen na schooltijd komen spelen in de bouw- en huishoek of zich even lekker terugtrekken in de rusthoek van onze buitenschoolse opvang. We organiseren er ook leuke activiteiten en gaan vaak met de kinderen naar de gymzaal. En natuurlijk kunnen zij buiten in de grote speelruimte lekker ravotten.

Basisonderwijs
Op basisschool Kleinerf leren kinderen samen te werken, zelfstandig te zijn en verantwoordelijkheid te nemen. Samen werken we eraan dat je kind op zijn of haar niveau optimale resultaten behaalt en zich op die manier zo goed mogelijk voorbereidt op het vervolgonderwijs.

Kleinerf in het kort
•    Basisschool
•    Tussenschoolse opvang
•    Buitenschoolse opvang

Meer weten over ons kindcentrum in De Mortel? Kijk op de website van Kleinerf.

Peuterwerk Kleinerf

Basisschool Kleinerf
info@kleinerf.nl

TSO Kleinerf
5425 VR  De Mortel
06 - 14 50 45 29 (Marie-José)

BSO Kleinerf
5425 VR  De Mortel

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport peuterwerk en rapport BSO.