Kindcentrum De Klimboom – De Rips

In de dorpskern van De Rips valt kindcentrum De Klimboom met de witte voorgevel en gekleurde ramen direct op. In deze moderne accommodatie vind je het complete spectrum aan opvang en onderwijs onder één dak. Kinderen van 0 tot 13 leren hier elke dag van en mét elkaar.

Kinderdagverblijf en peuterwerk
Zandkastelen bouwen in de zandbak, rennen op het gras, ontspannen in de zithoek of gezellig spelen in een van de speelhoekjes; op ons kindcentrum is voor jonge kinderen van alles te beleven. Voor de kleintjes hebben we een hoge box en grote grondbox, waar ze ongestoord kunnen spelen. Door onze nauwe samenwerking met de basisschool zijn kinderen met hun vierde jaar goed voorbereid op het basisonderwijs.

Basisschool, overblijven en buitenschoolse opvang
Ieder kind ontwikkelt zich op zijn of haar eigen manier, heeft talenten en een eigen leerstijl. Bij De Klimboom stimuleren we die eigenheid in een transparante, veilige en uitdagende leeromgeving. Niet alleen tijdens, maar ook voor, na en tussen schooltijd. Knutselen, samen eten, voetballen, klimmen en klauteren; voor ieder kind wat wils. Onze enthousiaste medewerkers zorgen dat kinderen zich fijn voelen en hun talenten ontdekken.

De Klimboom in het kort
•    Kinderdagverblijf en peuterwerk
•    Basisonderwijs
•    Buitenschoolse en tussenschoolse opvang
•    Moderne faciliteiten en doorlopende leerlijn voor kinderen van 0 tot 13 jaar
•    Soepele overgang tussen opvang en onderwijs

Meer weten over ons kindcentrum in De Rips? Kijk op de website van
De Klimboom.

Kinderdagverblijf De Klimboom
Mr. Hertsigstraat 7a

Peuterwerk De Klimboom

Basisschool De Klimboom
directie@bbsdeklimboom.nl

TSO De Klimboom
5764 PR De Rips
06 - 13 75 78 87 (Ingrid Verstraten)

BSO De Klimboom
Mr. Hertsigstraat 7a
5764 PR De Rips

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijfrapport peuterwerk en rapport BSO.