Kindcentrum De Dompelaar – Elsendorp

Kinderen vanaf 2 jaar en 3 maanden zijn van harte welkom op kindcentrum De Dompelaar voor peuterwerk, basisonderwijs en buitenschoolse opvang (BSO). Je vindt ons kindcentrum midden in Elsendorp, waar we een multifunctionele accommodatie delen met de bibliotheek, gymzaal en het buurthuis. Een belangrijke ontmoetingsplek voor jong en oud.

Peuterwerk en BSO
Onder begeleiding van minimaal ้้n vaste pedagogisch medewerker heeft je kind bij het peuterwerk van De Dompelaar alle ruimte om lekker te spelen, leren en ontdekken. Ook de BSO biedt kinderen binnen en buiten genoeg plek en materialen om te spelen ้n heerlijk te ontspannen, bijvoorbeeld na een lange schooldag. Bel voor een rondleiding en bekijk zelf onze bouw-, huis- en rusthoek, de grote groepsruimte en ruime speelplaats met zandbak en speeltoestel.

Basisonderwijs
Onderwijs volgen bij De Dompelaar is meer dan alleen uit boeken leren. We werken veelvuldig samen met onder meer verenigingen, culturele instellingen, ouders en bewoners van Elsendorp. Hierdoor kunnen we onze leerlingen een breed scala aan activiteiten en leerarrangementen aanbieden. Ze leren zo direct uit de praktijk, van ้chte mensen.

De Dompelaar in het kort
•    Basisonderwijs
•    Buitenschoolse opvang
•    Doorlopende leerlijn van 2 tot 13 jaar
•    Nauwe samenwerking met sport- en muziekverenigingen, culturele instellingen en het ontmoetingscentrum voor ouderen

Meer weten over ons kindcentrum in Elsendorp? Kijk op de website van
De Dompelaar.

Peuterwerk De Dompelaar

Basisschool De Dompelaar
5424 TS Elsendorp
0492 – 35 90 06 (basisonderwijs)
directie@dedompelaar.nl

BSO De Dompelaar
5424 TS Elsendorp

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport peuterwerk en rapport BSO.