Gastouderopvang

Opvang van je kind in een huiselijke omgeving, kleinschalig, met veel persoonlijke aandacht n professionele begeleiding; dat is gastouderopvang. Gastouderopvang is er voor kinderen van 0 tot 13 jaar.

Flexibele thuisopvang
De opvang vindt plaats bij jou thuis of bij de gastouder. Dit kan elke dag, ook s avonds en in het weekend. Je kunt gebruikmaken van gastouderopvang in combinatie met dagopvang, buitenschoolse opvang of tussenschoolse opvang. Dit is ook mogelijk in vakantieperiodes van gastouders.

Recht op kinderopvangtoeslag
De tarieven zijn voordelig: je betaalt per uur en alleen voor de uren die je werkelijk
afneemt. Wij hanteren vaste bemiddelingskosten. Onze gastouders worden zorgvuldig
geselecteerd en goed begeleid. Ze werken volgens een pedagogisch plan en voldoen
aan de wettelijke eisen. Daarom valt onze gastouderopvang ook gewoon onder de Wet
kinderopvang en heb je recht op kinderopvangtoeslag.

Kennismaken?
GOO heeft tientallen jaren ervaring met gastouderopvang in de regio. Ben je benieuwd naar onze gastouders? Heb je een vraag over gastouderopvang? Mail dan ons gastouderbureau: gastouder.bureau@stichtinggoo.nl. Jouw kind direct inschrijven voor gastouderopvang kan natuurlijk ook. Wil je zelf gastouder worden? Download het inschrijfformulier

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de gastouderopvang. Je vindt de rapportage in het landelijk register: rapport gastouderopvang.