Kindcentrum t Einder Gemert

Ons peuterwerk en de buitenschoolse opvang zijn gevestigd op de locatie van basisschool t Einder. Dat biedt verschillende voordelen. Niet alleen leren peuters zo de omgeving van de school vast kennen, we werken ook nauw met elkaar samen. Zo kunnen we nog beter een signaalfunctie vervullen en je kind optimaal ondersteunen in zijn of haar ontwikkeling.

Peuterwerk
Lekker kliederen met zand, water, verf en klei. Het eindproduct is niet belangrijk. Het gaat erom dat je kindje experimenteert en allerlei nieuwe materialen ontdekt. Dat is de essentie van ons peuterwerk. We prikkelen steeds opnieuw de nieuwsgierigheid van je kindje, waardoor hij of zij niet alleen met veel plezier naar ons toe komt, maar ook spelenderwijs van alles leert. En dat is een goede voorbereiding op de basisschool.

Buitenschoolse opvang
Kinderen van 4 tot en met 13 jaar kunnen voor en na school terecht in onze buitenschoolse opvang. Daarvoor hebben we een aantal lokalen van basisschool t Einder huiselijk en gezellig ingericht. Er is veel speelgoed, we organiseren leuke activiteiten en spelletjes en helpen kinderen desgewenst mee met het huiswerk.

t Einder in het kort
    Peuterwerk
    Buitenschoolse opvang
    Nauwe samenwerking met basisschool t Einder

Peuterwerk t Einder
Wetering 25
5422 AN Gemert

BSO t Einder
Wetering 25
5422 AN Gemert

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf en rapport BSO.