Kindcentrum De Havelt – Handel

Bij kindcentrum De Havelt is plaats voor verschillen. Op onze basisschool, buitenschoolse opvang (BSO), ons kinderdagverblijf en peuterwerk hebben we oog voor het individu en baseren we onze koers en keuzes op veranderingen en trends in de maatschappij. Zo begeleiden we kinderen van 0 tot 13 jaar in hun ontwikkeling naar zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Kinderdagverblijf en peuterwerk
Wij vinden het belangrijk dat je kind zich fijn voelt. Op onze dagopvang laten we hem of haar lekker ontdekken, ervaren en spelen – binnen of op de buitenspeelplaats met klimtoestel en zandbak. In de tussentijd houden we zijn of haar ontwikkeling goed in de gaten. Ook ons peuterwerk heeft een eigen speelplaats en een gezellige en huiselijke ruimte. We werken nauw samen met de basisschool om kinderen vast voor te bereiden op die nieuwe stap.

Basisonderwijs en buitenschoolse opvang
Kenniswerving is één. Maar persoonsvorming vinden wij zeker zo belangrijk. Naast testen en toetsen helpen wij je kind om zijn of haar sociaalemotionele, creatieve en communicatieve vaardigheden te ontwikkelen. We stimuleren een goede werkhouding, een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen. Natuurlijk kunnen de kinderen ook gewoon lekker spelen. We hebben een geweldig klimtoestel en in de BSO zijn verschillende speelhoekjes, een bouwhoek en een knus relaxgedeelte.

De Havelt in het kort
•    Kinderdagverblijf
•    Basisschool
•    Tussenschoolse opvang
•    Buitenschoolse opvang

Meer weten over ons kindcentrum in Handel? Kijk op de website van
De Havelt.

Kinderdagverblijf De Havelt

Peuterwerk De Havelt

Basisschool De Havelt
directie@dehavelt.nl

TSO De Havelt
Miranda Keijzers
06 – 14 50 45 42

BSO De Havelt
5423 TX  Handel

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijfrapport peuterwerk en rapport BSO.