Klachten en tips

Kinderopvang en onderwijs blijven mensenwerk. Er kan iets gebeuren
waarover je niet tevreden bent. Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag.
Uiteraard stellen we alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Heb je een klacht?
Bespreek de klacht in eerste instantie op de locatie of de afdeling waar de klacht is ontstaan. In de meeste gevallen komen we er samen wel uit. Is dat niet mogelijk of vinden jullie geen oplossing? Neem dan contact op met de manager van de locatie of de afdeling.

Blijft de klacht toch bestaan?
Voor klachten die niet opgelost worden binnen de locatie of afdeling, hebben wij een
klachtenregeling. Zo weet je zeker dat we jouw klacht zorgvuldig behandelen.
De procedure is als volgt:
  • Mail je klacht, binnen vier weken nadat deze is ontstaan, naar info@stichtinggoo.nl.
    Je ontvangt van ons een bevestiging.
  • Binnen vijf dagen nemen wij persoonlijk contact met je op om tot een oplossing
    te komen.
  • Lukt dit niet? Dan ontvang je namens het bestuur van GOO binnen zes weken na het
    indienen van de klacht een oordeel. Wanneer jouw klacht leidt tot aanpassing van
    onze werkwijze of andere maatregelen, dan staat in het oordeel ook de termijn
    waarbinnen we deze aanpassing realiseren.

Externe klachtencommissie
Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.


Tips voor ons
Gouden tips, verbetermogelijkheden, feedback en complimenten zijn natuurlijk altijd welkom. Geef ze aan ons door via info@stichtinggoo.nl