Kindcentrum De Kastanjelaar – Milheeze

Een warm welkom; dat krijg je elke keer als je kindcentrum De Kastanjelaar in Milheeze binnenstapt. In deze veilige en vertrouwde omgeving krijgen kinderen van 0 tot 13 jaar liefdevolle opvang en professioneel onderwijs.

Kinderdagverblijf, peuterwerk en BSO De Boomhut
De naam voor onze opvang is zeker niet willekeurig gekozen. Bij De Boomhut prikkelen we kinderen van kleins af aan om op avontuur te gaan, de omgeving én zichzelf te ontdekken. Onder professionele begeleiding gaan op zoek naar hun eigen talenten en interesses. Met diverse buitenspelmaterialen stimuleren we beweging en samen spelen. Voor de jongste kinderen hebben we grote grondboxen waar ze lekker vrij in kunnen rondkruipen.

Basisschool De Kastanjelaar
Ons onderwijsaanbod is breed en toegankelijk, mede dankzij de goede samenwerking met het kinderdagverblijf, peuterwerk en de BSO. Dat kinderen geloof en plezier hebben in hun eigen kunnen vinden we belangrijk. We waarderen leerlingen om wie ze zijn en begeleiden ze om zelfstandig te worden. Zodat ze met vertrouwen de volgende stap tegemoet gaan.

De Kastanjelaar in het kort
•    Kinderdagverblijf en peuterwerk
•    Basisonderwijs
•    Buitenschoolse opvang
•    Nauwe samenwerking met bibliotheek de Lage Beemden, Kunstlokaal Gemert en fanfare St. Cecilia
•    Doorlopende leerlijn van 0 tot 13 jaar

Meer weten over ons kindcentrum in Milheeze? Kijk op de website van
De Kastanjelaar.

Bezoekadres:

Kinderdagverblijf De Boomhut

Peuterwerk De Boomhut

Basisschool De Kastanjelaar
bs@dekastanjelaar.nl

BSO De Boomhut
5763 AP Milheeze

Postadres Kindcentrum de Kastanjelaar voor onderwijs en opvang:
5760 AA Bakel

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf, rapport peuterwerk en rapport BSO.