Tarieven opvang

Bij GOO vinden we het belangrijk dat onze kinderopvang betaalbaar en toegankelijk is. Daarom houden we de tarieven graag scherp. Al onze kindcentra en gastouders voldoen aan de eisen van de Wet kinderopvang, waardoor je als werkende ouder recht hebt op kinderopvangtoeslag.

Hoeveel toeslag krijg je?
Als je aan de algemene voorwaarden van de Belastingdienst voldoet kun je kinderopvangtoeslag krijgen. De hoogte van de toeslag is afhankelijk van de werksituatie en het inkomen van jou en je eventuele partner. Wil je een proefberekening maken? Gebruik de tool op de website van de Belastingdienst.

Tarieven peuterwerk
Peuterwerk wordt deels gesubsidieerd door de gemeente. Als ouder betaal jij het andere deel. Hoe hoog dat tarief is, hangt af van de soort plaatsing: Wet kinderopvang of Wet OKE. Niet-werkende ouders vallen onder de Wet OKE. In dat geval krijg je geen kinderopvangtoeslag, maar betaal je een lager tarief voor peuterwerk. Video

Bekijk onze tarieven
    Kinderopvang
    Peuterwerk gemeente Laarbeek
    Peuterwerk gemeente Gemert-Bakel en Boekel-Venhorst
    Buitenschoolse opvang
    Tussenschoolse opvang
    Gastouderopvang

Bel of mail ons
Heb je vragen over jouw specifieke situatie? Lukt het niet om de toeslag te berekenen? Wij helpen je graag. Neem contact met ons op.