Kindcentrum Cornelius – Venhorst

Het kindcentrum en ouders staan samen voor dezelfde opdracht; namelijk ervoor zorgen dat kinderen zich ten volle kunnen ontwikkelen. Daarom vinden we een goed contact met alle ouders cruciaal en willen we een vertrouwde en prettige plek zijn voor kinderen én hun ouders. Kinderdagverblijf, peuterwerk, buitenschoolse opvang (BSO) en basisschool; je vindt bij ons alles onder één dak.

Kinderdagverblijf, peuterwerk en BSO
Op het kinderdagverblijf en peuterwerk kan je kindje lekker komen spelen, zich verkleden, zingen of knutselen en zo spelenderwijs van alles ontdekken en leren. Voor en na school en in de vakanties kan je kind lekker zichzelf zijn op de BSO. We vinden rust na een intensieve schooldag belangrijk. Maar we organiseren ook leuke activiteiten binnen en buiten.

Basisonderwijs
Omdat ons kindcentrum alle opvangmogelijkheden voor kinderen van 0 tot 13 jaar in huis heeft, kunnen we een doorgaande ontwikkelingslijn garanderen. Op school werken we aan een degelijke basis voor je kind en focussen we op kernvaardigheden. En we geven ook veel aandacht aan samenwerken, creativiteit en nieuwe media.

Cornelius in het kort
•    Kinderdagverblijf
•    Basisschool
•    Buitenschoolse opvang
•    Bibliotheek in het kindcentrum

Meer weten over ons kindcentrum in Venhorst? Kijk op de website van
Cornelius.

Kinderdagverblijf Cornelius

Peuterwerk Cornelius

Basisschool Cornelius
directie@cornven.nl

BSO Cornelius
5428 GL Venhorst

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages
in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf en rapport BSO.