Kinderopvang 0 tot 4 jaar

Werk of studeer je en zoek je professionele opvang voor je baby of kind? Bij de zorgzame en deskundige pedagogisch medewerkers van GOO is jouw kind in goede handen. Dankzij persoonlijke aandacht, vaste gezichten en een duidelijke dagindeling voelt hij of zij zich snel thuis.

Opgroeien, ontdekken en ontwikkelen
In een veilige en vertrouwde omgeving wordt je kind aangemoedigd om nieuwe dingen te ontdekken, te spelen met anderen en fijn op te groeien. Met vroeg- en voorschoolse educatie stimuleren we bovendien de (taal)ontwikkeling, zodat de overstap naar de basisschool straks makkelijk verloopt.

Flexibele opvangmogelijkheden
Veel ouders werken tegenwoordig flexibel. Daar zijn onze opvangmogelijkheden dan ook goed op afgestemd. De kinderopvang van GOO is het hele jaar geopend, maar wij bieden ook 48- en 40-wekenopvang. En werk je parttime? Kies dan bijvoorbeeld voor opvang van halve dagen. Bekijk onze tarieven voor kinderopvang.

Neem vrijblijvend een kijkje
Wil je zelf eens kijken hoe het eraan toegaat op onze kindcentra? Dan ben je van harte welkom. Vraag een rondleiding aan of neem contact op. We vertellen je graag meer. Jouw kind direct inschrijven voor kinderopvang kan natuurlijk ook.