Kindcentrum De Raagten – Beek en Donk

Ontspannen, ontmoeten, spelen en leren gaan bij kindcentrum De Raagten hand in hand. In een veilige en tegelijkertijd uitdagende omgeving helpen we kinderen van 0 tot 13 jaar het beste uit zichzelf te halen. Ons kinderdagverblijf, peuterwerk en de BSO werken daarbij nauw samen met de basisschool. We stemmen onze visie en programma’s op elkaar af en hanteren één lijn in de ontwikkelingsstimulering.

Kinderdagverblijf en peuterwerk
Kinderdagverblijf De Raagten is een plezierige speel- en leeromgeving waar je kindje zich snel thuis voelt. Hij of zij kan binnen en buiten lekker spelen of meedoen aan activiteiten als samen knutselen. Peuterwerk is er om de ontwikkeling van kinderen vanaf 2 jaar en 3 maanden te stimuleren. We laten je peuter bijvoorbeeld spelenderwijs kennismaken met woorden, begrippen en spullen die te maken hebben met thema’s als Dit ben ik, Kleuren of Verkeer.

Buitenschoolse opvang, Sport BSO en Tiener BSO
In Beek en Donk willen alle kinderen wel naar de BSO! Niet alleen op de reguliere opvang van De Raagten kunnen zij ongedwongen spelen en hun energie en verhaal kwijt. Voor sportievelingen vanaf 6 jaar is er ook de Sport BSO. In Lifestyle Center Laarbeek doen zij onder professionele begeleiding mee met leuke sport- en bewegingsactiviteiten. Op de Tiener BSO prikkelen we de zelfstandigheid van kinderen vanaf 9 jaar. En we nemen ze regelmatig mee naar Outdoor Laarbeek, waar ze lekker kunnen klimmen.

De Raagten in het kort
•    Kinderdagverblijf
•    Tussenschoolse opvang ‘t Otterke
•    Buitenschoolse opvang
•    Sport BSO en Tiener BSO
•    Nauwe samenwerking met basisschool, Lifestyle Center Laarbeek, Outdoor Laarbeek en BSO Beekrijk

Meer weten over ons kindcentrum in Beek en Donk? Kijk op de website van De Raagten.

Kinderdagverblijf, peuterwerk en BSO De Raagten
Otterweg 31
5741 BC Beek en Donk

TSO ‘t Otterke
Beverstraat 11
5741 LB Beek en Donk
06 – 14 50 45 30 (Betsy Knufman)

Sport BSO
Parklaan 6
5741 EZ Beek en Donk
088 – 00 88 510 / 06 – 53 68 83 61

Tiener BSO
Parklaan 6
5741 EZ Beek en Donk
088 – 00 88 510 / 06 – 53 68 83 61

Groepen
Avonturiers (9/10 jaar tot einde basisschool)

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf, rapport BSO, rapport Sport BSO en rapport Tiener BSO.