Kindcentrum t Stappertje Boekel

Kindcentrum t Stappertje is een begrip in Boekel; al meer dan 25 jaar bieden we kwaliteit en betrouwbaarheid in de opvang van babys en peuters van 0 tot 4 jaar. Ons kindcentrum ligt lekker centraal, midden in Boekel naast het park. We gaan dus vaak met de kinderen naar buiten en maken veel uitstapjes in de buurt.

Kinderdagverblijf
Lekker bewegen, dat vinden we bij t Stappertje belangrijk. Niet alleen in het naastgelegen parkje, maar ook in onze eigen buitenruimte kunnen de kinderen volop rennen en fietsen, en in de zandbak en op het speeltoestel spelen. Met de oudere kinderen doen we sport- en bewegingsspelletjes in sporthal de Burcht. En we gaan ook wel eens naar kindcentrum De Regenboog, waar ze fijn kunnen spelen met andere kinderen n ander speelgoed.

Voor- en vroegschoolse educatie
Onze huiselijke inrichting is erop gericht om je kindje zowel uit te dagen als tot rust te laten komen om ontspannen te spelen. Er zijn verschillende speelhoekjes en voor de allerkleinsten hebben we speciale vloerboxen. Hierin hebben ze alle ruimte, terwijl ze toch in contact staan met de andere kinderen. Spelenderwijs werken we met een speciaal programma voor voor- en vroegschoolse educatie ook aan de (taal)ontwikkeling van je peuter.

t Stappertje in het kort
    Kinderdagverblijf
    Goede voorbereiding op de basisschool
    Samenwerking met kindcentrum De Regenboog, sporthal de Burcht en de bibliotheek

Kinderdagverblijf t Stappertje
Kennedystraat 4
5427 CJ  Boekel

Groepen
De Maan
De Zon

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport kinderdagverblijf.