Kindcentrum Het Venster – Gemert

Kindcentrum Het Venster is lekker transparant. Letterlijk, want ons gebouw heeft veel grote ramen waar daglicht door naar binnen komt. Maar ook figuurlijk: omdat wij alles onder ιιn dak hebben – peuterwerk, basisonderwijs en buitenschoolse opvang – houden wij gezamenlijk de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 13 jaar doorlopend in de gaten.

Peuterwerk en BSO
Alleen kinderen die zich prettig voelen, kunnen zich goed ontwikkelen. Dat geldt voor school, maar ook voor het peuterwerk en de buitenschoolse opvang. Met leuke spelletjes en opdrachten leren we je kind zijn of haar talenten te ontdekken. Maar natuurlijk krijgen zij ook volop ruimte om lekker buiten op het gras te rennen, in het zand te spelen, binnen rustig te knutselen of een boekje te lezen.

Basisonderwijs
‘Samen op weg zijn om meer mens te worden.’ Zo vatten wij ons basisonderwijs samen. Dat betekent dat we ernaar streven dat alle kinderen en leerkrachten het onderwijs ervaren als een leerrijk avontuur. We doen dat in een gezellige, rustige en overzichtelijke sfeer. En natuurlijk met leuke activiteiten. In de kuil, de gezamenlijke ruimte midden in de school, organiseren we onze feestelijke Venstervieringen en allerlei creatieve groeps- en individuele activiteiten.

Het Venster in het kort
•    Basisschool
•    Buitenschoolse opvang
•    BOS: Bieb op school

Meer weten over ons kindcentrum in Gemert? Kijk op de website van Het Venster.

Peuterwerk Het Venster
06 – 30 61 00 38
pw.hetvenster@stichtinggoo.nl

Basisschool Het Venster
info@bshetvenster.nl

BSO Het Venster
06 – 30 61 00 38
bso.hetvenster@stichtinggoo.nl

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport BSO.