Kindcentrum Uilenspiegel Boekel

In het gebouw van basisschool Uilenspiegel zijn inspirerende en prikkelende ruimtes ingericht voor Peuterplezier en BSO Uilennest. Kinderen van 2 tot 12 jaar zijn bij ons van harte welkom om samen met vriendjes en vriendinnetjes te spelen, leren en ontdekken.

Peuterwerk Peuterplezier
Zandkastelen bouwen, lekker kliederen met waterverf, een gek dansje doen; welkom in de wereld van peuters. Onder toeziend oog van professionele pedagogisch medewerkers ontdekt jouw peuter op een natuurlijke manier de wereld om zich heen. Het liefst laten we de kinderen spelen met niet-alledaags speelgoed, zoals rijst, herfstblaadjes, dozen, confetti of water. Hierdoor leren ze hun fantasie te gebruiken.

BSO Uilennest
School staat voor veel kinderen in het teken van hard werken, luisteren en goed opletten. Dan is het fijn als er voor en na school een plek is waar je kind even lekker alles kan loslaten. Of dat nu is door te rennen en samen te spelen of juist door zichzelf even terug te trekken met een boek of knutselwerkje. Het kan allemaal bij BSO Uilennest. In onze uitdagende omgeving kunnen kinderen zichzelf zijn en voelen ze zich gewaardeerd.

Uilenspiegel in het kort
    Peuterwerk
    Buitenschoolse opvang
    Goede samenwerking met basisscholen in de buurt