Beek en Donk - 't Otterke

Op BSO 't Otterke willen we dat kinderen zich in een veilige omgeving kunnen ontwikkelen. De BSO is gevestigd op de locatie van basisschool 't Otterke. Er wordt nauw samengewerkt met de basisschool. Naast de leuke activiteiten en spelletjes die worden georganiseerd, mag er ook gebruik worden gemaakt van het speellokaal.
Buitenschoolse opvang
Buitenschoolse opvang vindt plaats op de momenten tussen school en thuis. Het is de vrije tijd van je kind en zo gaan we er ook mee om. We bieden het hele jaar door een vertrouwde en prettige plek waar je kind zichzelf kan zijn; voordat de school begint, na school en in de vakanties. BSO 't Otterke zal kinderen opvangen in de leeftijd van 4 tot 9 jaar, daarna kunnen zij naar de Tiener BSO. De naschoolse opvang is op maandag, dinsdag en donderdag. De woensdag en vrijdag worden samengevoegd met KC Beekrijk of KC De Raagten.

Naast naschoolse opvang is er ook voorschoolse opvang. De voorschoolse opvang is op alle schooldagen voor kinderen van 4 tot 13 jaar. Vanaf 07.30 zijn de deuren van BSO 't Otterke geopend en zijn de kinderen van harte welkom. Kinderen die om 07.00 uur komen krijgen een ontbijtje.

't Otterke in het kort
• Tussenschoolse opvang
• Buitenschoolse opvang
• Nauwe samenwerking met basisschool 't Otterke

TSO 't Otterke
Beverstraat 11
5741 KW Beek en Donk
06 - 14 50 45 30 (Betsy Vereijken)

BSO 't Otterke
LRK: 144315956 (vanaf 19-08-2019)
Beverstraat 11
5741 KW Beek en Donk
06 - 23 85 47 54

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register: rapport BSO.