Ben jij onze nieuwe pedagogisch medewerker ?

Ben jij die flexibele pedagogisch medewerker die wij zoeken? Die blij wordt van het werken met kinderen van verschillende leeftijdscategorieŽn? Vind jij een doorgaande leerlijn voor kinderen van 0 - 12 jaar belangrijk en zie je kansen in de samenwerking tussen opvang en onderwijs? Misschien is dit dan wel de baan die jij zoekt!

Stichting GOO zoekt een:

Pedagogisch medewerker

• Voor buitenschoolse opvang bij kinderopvang 't Einder (8 uur) in combinatie met flexibele opvang in onze pool opvang
  • Omvang: 16 - 32 uur per week

Over Stichting GOO
Bij Stichting GOO geloven wij dat een goede samenwerking tussen opvang en onderwijs de toekomst heeft. Daarom werken wij met een doorlopende leerlijn voor kinderen van 0 tot 13 jaar. In onze kindcentra in Gemert-Bakel, Boekel en Laarbeek geven we kinderen de ruimte om zichzelf te zijn en zich te ontwikkelen.

Een veilige plek
Als pedagogisch medewerker zorg jij ervoor dat kinderen zich veilig voelen en zichzelf kunnen zijn. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse opvang, verzorging en begeleiding van kinderen. Je zorgt ervoor dat zij een leuke dag hebben ťn zichzelf ontwikkelen.

Iets voor jou?
Als pedagogisch medewerker bij Stichting GOO heb je bij voorkeur deze kwaliteiten en kwalificaties op zak:
  • Je beschikt over de kwalificatie-eisen van een pedagogisch medewerker
  • Je bent in het bezit van een VVE-certificaat of bent bereid die te gaan halen
  • Je bent flexibel inzetbaar op verschillende groepen
  • Je hebt een open houding, je communiceert duidelijk en vindt een transparante werkwijze belangrijk
  • Je wordt enthousiast van werken in de kinderopvang (maar dat spreekt voor zich, toch?)
Wat bieden we jou?
Bij Stichting GOO hebben we oog voor helden. Dat zijn onze kinderen, maar zeker ook onze medewerkers! Wij willen dat jij goed in je vel zit en jezelf kunt blijven ontwikkelen als je dat wilt. Doordat wij zowel opvang als onderwijs in huis hebben, zijn er bij ons volop carriŤremogelijkheden. Natuurlijk kun je daarnaast rekenen op een prettige werkomgeving, leuke collega's en een passend salaris.

Meer informatie?
Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan even contact op met kindcentrumleider Sjouke van Kessel via 06 - 57 38 72 51.

Reageren?
Stuur je reactie (motivatiebrief en cv) naar: werkenbij@stichtinggoo.nl. Vergeet niet te vermelden: 'Vacature PM 't Einder/pool'