Gemert - Berglaren

Iedereen is uniek. We leren kinderen hoe ze kunnen denken, niet wat ze moeten denken. Op kindcentrum Berglaren word je uitgedaagd om te leren leren'. Dat is het motto van kindcentrum Berglaren. Om dat kracht bij te zetten, bieden wij alles - kinderopvang, peuterwerk, basisonderwijs en buitenschoolse opvang (BSO) - onder één dak aan. Onze leerkrachten en pedagogisch medewerkers werken nauw met elkaar samen voor een optimale ontwikkeling van kinderen van 0 tot 13 jaar.

Kinderdagverblijf
Een heerlijk grote tuin rondom het gehele kinderdagverblijf. Zandbakken, klimtoestellen, grasveldjes en fietspaden, maar ook een atelier en een spelruimte. Bij kinderopvang Berglaren is van alles te beleven. Ook onze huiselijk en sfeervol ingerichte ruimtes zorgen ervoor dat je kindje zich hier fijn voelt. Een belangrijke basis voor zijn of haar ontwikkeling.

Basisonderwijs, BSO en peuterwerk
Wij vinden het belangrijk kinderen een sterk gevoel van eigenwaarde en zelfrespect mee te geven. Dat doen we door hen op school en tijdens de buitenschoolse opvang aan te moedigen trots op zichzelf te zijn en op hun cultuur en levensbeschouwing. Natuurlijk is het ook belangrijk om die van anderen te respecteren en waarderen. Ook op ons peuterwerk is oog voor ieders eigenheid en helpen we je kindje bij zijn of haar ontwikkeling en voorbereiding op de basisschool.

Berglaren in het kort
• Kinderopvang
• Peuterwerk
• Basisonderwijs
• Buitenschoolse opvang
• Intensieve samenwerking tussen opvang en onderwijs

Meer weten over ons kindcentrum in Gemert? Kijk op de website van
Berglaren.

LRK nummer: 110622741
Groeskuilenstraat 32
5421 HW Gemert

De gemeente is verantwoordelijk voor toezicht op de kinderopvang. Je vindt de rapportages in het landelijk register:
rapport 0-4 jaar, rapport kinderdagverblijf, rapport BSO Berglaren 1.