Klacht of tip?

Heb je een gouden tip voor ons? Dan horen we dat graag. Mail naar: info@stichtinggoo.nl

Heb je een klacht?
Bij GOO doen we er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Maar we realiseren ons ook dat er soms een klacht kan ontstaan. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met de teamleider van het kindcentrum.

Klachtenregeling
Kom je er samen niet uit? Dan kun je een beroep doen op onze klachtenregeling. Mail je klacht naar:
info@stichtinggoo.nl (je ontvangt een bevestiging). Wij nemen contact met je op en nemen de klacht in behandeling.

Je kunt daarnaast ook contact opnemen met onze externe vertrouwenspersonen. Dit zijn onafhankelijke deskundigen, in dienst van de stichting. Zij kunnen ingeschakeld worden door iedereen die een relatie heeft met GOO: ouders, collega's, kinderen, buurtbewoners of samenwerkingspartners. De externe vertrouwenspersoon kan naast kan informatie of advies geven of optreden als begeleider bij een klachttraject.

Contact opnemen?
Irma van Hezewijk, tel: 06 - 5464 7212 of mail: irmavanhezewijk@vertrouwenswerk.nl of
Marijke Creemers, tel: 06 - 2053 7095 of mail: marijkecreemers@vertrouwenswerk.nl

Externe klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.

Geen geschillen opvang en peuterwerk 2018
In het jaar 2018 zijn er geen geschillen gemeld aan de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
Wij hebben hiervan een bevestiging ontvangen, zie onderstaande documenten:

Geen geschillen 2018 GOO opvang.pdf
Geen geschillen 2018 Peuterspeelzalen Gemert-Bakel.pdf
Geen geschillen 2018 Peuterspeelzalen Laarbeek.pdf

Klachten Jaarverslag 2020
Ieder jaar maken wij een klachten jaar verslag dat openbaar wordt gesteld op onze website. Klachten jaarverslag 2020