Klacht of tip?

Heb je een gouden tip voor ons? Dan horen we dat graag. Mail naar: info@stichtinggoo.nl

Heb je een klacht?
Bij GOO doen we er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Maar we realiseren ons ook dat er soms een klacht kan ontstaan. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met de teamleider van het kindcentrum.

Klachtenregeling
Kom je er samen niet uit? Dan kun je een beroep doen op onze klachtenregeling. Mail je klacht naar:
info@stichtinggoo.nl (je ontvangt een bevestiging). Wij nemen contact met je op en nemen de klacht in behandeling.

Je kunt daarnaast ook contact opnemen met onze externe vertrouwenspersonen. Dit zijn onafhankelijke deskundigen, in dienst van de stichting. Zij kunnen ingeschakeld worden door iedereen die een relatie heeft met GOO: ouders, collega's, kinderen, buurtbewoners of samenwerkingspartners. De externe vertrouwenspersoon kan naast kan informatie of advies geven of optreden als begeleider bij een klachttraject.

Contact opnemen?
Marijke Creemers, telefoon: 06 - 2053 7095 of mail: marijkecreemers@vertrouwenswerk.nl
Annelies de Waal, telefoon: 06 - 3364 6887 of mail: anneliesdewaal@vertrouwenswerk.nl
Roy Ploegmakers, telefoon: 06 - 4808 8774 of mail: royploegmakers@vertrouwenswerk.nl

Externe klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.

Geen geschillen Kinderopvang 2021
In het jaar 2021 zijn er geen geschillen gemeld aan de Geschillencommissie Kinderopvang.
Wij hebben hiervan een bevestiging ontvangen: geen geschillen 2021.

Klachten Jaarverslag 2021
Ieder jaar maken wij een klachten jaar verslag dat openbaar wordt gesteld op onze website: klachten jaarverslag 2021.