Klacht of tip?

Heb je een gouden tip voor ons? Dan horen we dat graag. Mail naar: info@stichtinggoo.nl

Heb je een klacht?
Bij GOO doen we er alles aan om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren. Maar we realiseren ons ook dat er soms een klacht kan ontstaan. De eerste stap is altijd proberen het op te lossen met de persoon die gaat over de kwestie waar het om gaat. Lukt het niet om er samen uit te komen? Neem dan contact op met de kindcentrumleider.

Klachtenregeling
Kom je er samen met de kindcentrumleider niet uit? Dan kun je een beroep doen op onze klachtenregeling. Hierin staat op eenvoudige wijze, stap voor stap beschreven, op welke wijze en bij wie je je klacht kunt melden.

Lees hier onze interne klachtenregeling. De officiële, uitgebreide versie vind je in het menu onder Documenten.
Een formele klacht indienen moet altijd schriftelijk en kan via ons online klachtenformulier, per e-mail of brief aan de bestuurder.

Interne vertrouwenspersonen
Iedere locatie binnen GOO heeft een interne vertrouwenspersoon. Dat is iemand die gemakkelijk
aanspreekbaar is voor zowel kinderen, ouders als medewerkers. De interne vertrouwenspersoon luistert, geeft informatie over een eventuele klachtenprocedure, kan overleggen met en verwijzen naar een externe vertrouwenspersoon en houdt contact met het kind, ouders en medewerkers.

Externe vertrouwenspersonen
Kom je er samen niet uit en vind je het prettig om over de klacht te spreken met iemand die buiten GOO staat? Dan kun je contact opnemen met een van onze externe vertrouwenspersonen. Di
t zijn onafhankelijke deskundigen, in dienst van de stichting. Zij kunnen ingeschakeld worden door iedereen die een relatie heeft met GOO: ouders, collega's, kinderen, buurtbewoners of samenwerkingspartners. De externe vertrouwenspersoon kan naast kan informatie of advies geven of optreden als begeleider bij een klachttraject.

Contact opnemen?

Externe klachtencommissie

Ben je niet tevreden over de manier waarop je klacht bij ons intern is afgehandeld? Dan kun je de situatie voorleggen aan een externe klachtencommissie. Voor opvang kan dit bij de Geschillencommissie Kinderopvang en voor onderwijs bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.

Geen geschillen Kinderopvang 2022
In het jaar 2022 zijn er geen geschillen gemeld aan de Geschillencommissie Kinderopvang.
Wij hebben hiervan een bevestiging ontvangen: geen geschillen 2022.

Klachten Jaarverslag 2023
Ieder jaar maken wij een klachten jaarverslag dat openbaar wordt gesteld op onze website: klachten jaarverslag 2023.