Traineeprogramma

Werken en jezelf ontwikkelen: meld je aan voor het traineeprogramma van GOO!

Ben je net afgestuurd als leerkracht of pedagogisch medeweker? Wij investeren graag in jou! Want jij bent onze toekomst én die van onze leerlingen. Daarom hebben wij een speciaal traineeprogramma.

Ontdek je talenten

Persoonlijke coach

Interne en externe training

Wat houdt het programma in?
  • Je start na het afronden van je pedagogische MBO-opleiding of je PABO-opleiding en komt in dienst bij GOO.
  • Je werkt tegen een marktconform salaris.
  • Je maakt kennis met alle 13 kindcentra en (indien van toepassing) 5 opvangvanglocaties van GOO. Zo kun je ervaren waar jouw voorkeur ligt: bij een IPC-school, een combinatiegroep, een groot of juist een klein kindcentrum of het speciaal basisonderwijs.
  • Je mag aangeven of je een voorkeur hebt voor kort- of langdurige vervangingen.
  • Je krijgt een persoonlijke coach.
  • Als trainee mag je (betaald) deelnemen aan informatieve studiedagen van de diverse kindcentra.
  • Werk je in het onderwijs? Dan mag je het certificaat bewegingsonderwijs behalen waarbij GOO je ondersteuning biedt (fysiek, theoretisch) én je opleiding betaalt.
  • Werk je in de opvang? Dan mag je het certificaat voorschoolse educatie halen. Wij betalen de kosten.
  • Je volgt scholingsbijeenkomsten speciaal voor startende leerkrachten of pedagogisch medewerkers.
  • Je mag deelnemen aan de scholingscursussen van de GOO-Academy en het expertisecentrum.
Heb je het traineetraject met succes doorlopen? Dan bieden we je een contract voor onbepaalde tijd!

'Ik raad het traineeprogramma bij GOO zeker aan. Het is prettig om regelmatig samen te komen met andere startende leerkrachten, onderwijsassistenten en pedagogisch medewerkers waarmee je dingen kunt bespreken waar je tegenaan loopt. Je krijgt ook veel steun van je begeleiders waarbij je altijd terecht kunt als je iets lastig vindt. En waarvan je bevestiging krijgt als het goed gaat!'

- Lars van Stipdonk, trainee bij GOO

Wil jij ook starten met werken én jezelf ontwikkelen? Meld je dan aan voor ons traineeprogramma!

Nieuwsgierig naar het traineeprogramma voor het schooljaar 2023-2024? Neem hier een kijkje!

Aanmelden en informatie
Meer weten over ons traineeprogramma? Bel of mail ons!
088 - 0088 500
werkenbij@stichtinggoo.nl