Werken en leren

Een leven lang leren
Wij vinden het belangrijk dat jij je kunt blijven ontwikkelen. Of je nu net begonnen bent, of al jaren in het vak zit. Daarom bieden we mogelijkheden om jezelf (bij) te scholen met cursussen en trainingen. Individueel of in groepsverband. Zodat je het beste uit jezelf haalt en daarmee het beste uit onze kinderen. 'Een leven lang leren' ambiëren we niet alleen voor de kinderen, maar ook voor onze medewerkers!

Leren van elkaar
Dankzij onze 18 kindcentra en alle medewerkers die hier actief zijn, hebben we enorm veel ervaring en kennis in huis: ieder in zijn of haar eigen vakgebied. We hoeven niet allemaal zelf het wiel uit te vinden. Daarom komen we graag regelmatig samen zodat we van elkaar kunnen leren en elkaar kunnen inspireren.

Expertisecentrum
GOO heeft een expertisecentrum in huis. Daar werken onze medewerkers met speciale kennis om kinderen te helpen die wat extra aandacht nodig hebben. Niet alleen op het kindcentrum voor speciaal onderwijs en speciale opvang, maar ook op alle andere kindcentra kunnen ze gebruik maken van deze expertise. Is er een hulpvraag vanuit de stichting dan is het expertisecentrum er om collega's te ondersteunen en te adviseren.

GOO Academy
Het hele jaar door kun je via de GOO Academy cursussen en trainingen volgen. Of je nu net komt kijken, of al jaren in het vak zit: er zit vast wel iets voor je bij zodat je je professioneel verder kunt ontwikkelen.

Nieuwsgierig naar onze vacatures? Bekijk ze hier.