Vacature brugfunctionaris Kindcentrum Berglaren

Ben jij op zoek naar een wereldbaan? Kom als brugfunctionaris ons team versterken!

Ben jij de verbindende schakel die graag het verschil maakt? Heb jij een passie voor onderwijs en wil jij bijdragen aan de brug tussen thuis en school? Dan is de rol van brugfunctionaris op ons kindcentrum iets voor jou!

Kindcentrum Berglaren in Gemert zoekt een:

Brugfunctionaris

• WTF 0,4 (liefst verdeeld over vier dagen)

Over Kindcentrum Berglaren
  • Wij bieden dagopvang, peuteropvang, bso en basisonderwijs;
  • We hebben een enthousiast team van (o.a.) pedagogisch medewerkers en leerkrachten met uiteenlopende kwaliteiten en ervaringen;
  • Ons kindcentrum is ambitieus en volop in ontwikkeling;
  • Samen streven wij naar de mooiste ontwikkelkansen voor kinderen en leren hun de vaardigheden die zij in hun leven nodig hebben, nu en in de toekomst;
  • We vinden het belangrijk dat iedereen erbij hoort en gehoord wordt. Dat geldt voor onze kinderen én voor onze collega's.
Dit ga je doen
Je bent een brug tussen 'de wereld op school' en 'de wereld thuis' en verkleint daarmee de verschillen. Je bent zichtbaar voor ouders en teamleden door aanwezig te zijn en organiseert ontmoetingsactiviteiten en informatiebijeenkomsten voor ouders.
Je vormt een schakel tussen school, ouders en andere instanties. Je pikt signalen op en leidt kinderen en ouders snel naar de juiste organisatie of de juiste vervolgstap. Je ondersteunt het kindcentrumteam in ouderbetrokkenheid en educatief partnerschap en draagt bij aan een goede relatie tussen ouders en school. Je ondersteunt de school in de samenwerking met relevante organisaties in de buurt.

Iets voor jou?
Als brugfunctionaris bij GOO heb je deze kwaliteiten en kwalificaties op zak:
  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van sociaal werk, pedagogiek of vergelijkbaar;
  • Je bent beschikbaar voor vier dagdelen;
  • Je bent goed in het verbinden van school, ouders en omgeving;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlands als de Engelse taal;
  • Je bent empatisch, geduldig en bent in staat om te werken met diverse culturen en achtergronden;
  • Je hebt een proactieve houding, bent creatief en oplossingsgericht;
  • Je bent flexibel en hebt een flinke dosis aanpassingsvermogen in een dynamische om omgeving;
  • Een pre: je hebt ervaring in het werken met kinderen met een andere achtergrond en/of in een onderwijssetting.
Wat bieden we jou?
Bij ons kun je rekenen op een fijne werkomgeving, leuke collega's en een passend salaris (CAO PO). De benoeming is voor bepaalde tijd op projectbasis voor minimaal drie jaar. Wij vinden het belangrijk dat jij goed in je vel zit en jezelf kunt blijven ontwikkelen als je dat wilt. Daar bieden we jou dan ook de mogelijkheden toe. Wij willen graag dat jij als persoon tot bloei komt bij GOO!

Over GOO
In onze kindcentra in de gemeentes Gemert-Bakel, Boekel en Laarbeek begeleiden, stimuleren en inspireren wij kinderen bij het opgroeien. Zo leggen we een goede basis en vergroten we hun kansen en geluk in het leven. Dat doen wij met aandacht, avontuurlijk, bevlogen, deskundig en verbindend. Bij GOO geloven wij in het belang van een goede samenwerking tussen opvang en onderwijs. Daarom werken wij met een doorlopende leerlijn voor kinderen van 0 tot 13 jaar.

Meer informatie?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met kindcentrumleider Erik Verhoeven, bereikbaar op 0492 - 390 818 (kindcentrum) of 06 - 57 54 08 83.

Enthousiast?
Gebruik onderstaande button voor het sturen van je korte motivatie met cv, onder vermelding van 'Vacature brugfunctionaris Berglaren' (uiterlijk 25 september 2024) of mail naar werkenbij@stichtinggoo.nl. De gesprekken vinden plaats op 2 oktober 2024 vanaf 11.00 uur. We kijken uit naar je reactie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.